Warszawa, 22.08.2018 r.Informacja prasowa Rewolucja w zakresie ochrony danych osobowych oraz zupełnie inne niż dotychczas spojrzenie na kwestię prywatności – to hasła odzwierciedlające wdrożenie RODO, czyli europejskie
Warszawa, 10 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa RODO to ostatnio gorący temat. Zostało już bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie do nowego unijnego rozporządzenia. Niestety na niewiedzy i wkradających się emocjach prz
Wczoraj obchodziliśmy Dzień Ochrony Praw Podatnika poświęcony prawom i przywilejom podatników. W tym roku eksperci skupili się na identyfikacji i obnażeniu największych absurdów i bubli podatkowych. 16 maja w Wars
Grupa Deweloperska GEO zako?czy?a prace zwi?zane z dostosowaniem swojej oferty do wchodz?cej w ?ycie 29 kwietnia br. nowej ustawy o ochronie nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego. Dotyczy?y one zmian zarówno w zak
Bezpieczna łazienka dla senioraZachowanie wysokiego poziomu ergonomii staje się priorytetową kwestią przy aranżowaniu pomieszczenia, z którego przyjdzie korzystać osobom mającym problemy z poruszaniem się. Szczególne znaczen
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
W związku z oświadczeniem Pana Posła Johna Abrahama Godsona, w którym Pan Poseł dystansuje się od własnych wypowiedzi dla tygodnika WPROST (nr 43/2012), informujemy, że Pan Poseł Godson zgodził się na rozmowę z Magdaleną R
Powietrze polskich miast należy do najbardziej zanieczyszczonych w Unii Europejskiej. Zawarte w smogu związki i aerozole atmosferyczne powodują raka płuc, choroby dróg oddechowych oraz układu krążenia. Co zrobić, by uniknąć
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra