Aktualności Biznes Konsument

Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK
Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty

Data publikacji: 2019-02-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK
Kategoria: BIZNES, Konsument

Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK BIZNES, Konsument - Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

Już ponad 4 miliony klientów Kauflandu w całej Polsce zbiera punkty PAYBACK. To wynik pół roku współpracy popularnej sieci marketów z największym multipartnerskim programem angażowania konsumentów w naszym kraju, a zarazem krok milowy w rozwoju biznesu obu firm na polskim rynku.

– Dołączenie Kauflandu do grona partnerów PAYBACK znacznie przyspieszyło rozwój naszego Programu w Polsce. Weszliśmy mocniej w sektor FMCG i zdecydowanie zwiększyliśmy zasięg geograficzny. Jednocześnie, dzięki obecności tak dużej sieci spożywczej, Program stał się jeszcze bardziej atrakcyjny, zarówno dla konsumentów, jak i pozostałych partnerów – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska. – Nasza współpraca układa się bardzo dobrze od samego początku, ponieważ dokładnie określiliśmy cele, jakie chcemy wspólnie osiągnąć. Kaufland zaangażował się w intensywną promocję PAYBACK w swoich sklepach oraz w kampanie z innymi partnerami Programu. Na efekty nie trzeba było długo czekać – po pół roku z naszych kart korzysta już ponad 4 miliony klientów sieci. Przed nami kolejne ambitne plany, które będziemy razem realizować w tym roku – dodaje Marcin Pilarski.

– Dzięki współpracy z PAYBACK możemy zaoferować naszym klientom wiele korzyści, jakie daje multipartnerski program lojalnościowy. Spotkało się to z bardzo pozytywną reakcją – blisko 30% konsumentów deklaruje, że odkąd Kaufland przystąpił do PAYBACK, kupują oni w naszych sklepach częściej niż dotychczas. Nieocenioną zaletą Programu jest jego prostota. Punkty można zbierać podczas każdych zakupów, a następnie wykorzystywać je stosownie do swoich potrzeb. Nasi klienci najchętniej płacą punktami za kolejne zakupy, ponieważ jest to dla nich realna korzyść finansowa. Łączna wartość wykorzystanych w ten sposób punktów wynosi już około 8,5 miliona złotych – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu, szef Departamentu Zakupu Kaufland Polska.

A to już wiesz?  Polacy czasów Konstytucji 3 maja oczami przewodników Muzeum Polskiej Wódki

Kaufland dołączył do PAYBACK pod koniec kwietnia 2018 roku. Od samego początku na klientów sieci czekały liczne promocje zachęcające do aktywnego uczestnictwa w Programie. Jednocześnie działania Kauflandu były intensywnie wspierane przez innych kluczowych partnerów PAYBACK, takich jak BP, które posiada w Polsce ponad 500 stacji paliw, CUK Ubezpieczenia, Mrówka czy Multikino. Dzięki temu, w ciągu pół roku współpracy z PAYBACK, sklepy sieci Kaufland odwiedziło już milion klientów innych partnerów Programu.

PAYBACK jest obecnie największym multipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce z bazą około 10 milionów aktywnych użytkowników, a jego kartę posiada ponad połowa polskich gospodarstw domowych. Według Monitora Programów Lojalnościowych 2018, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia, w ciągu ostatniego roku PAYBACK odnotował najwyższy przyrost uczestników ze wszystkich programów lojalnościowych w Polsce.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK BIZNES, Konsument - Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy