Aktualności Biznes Konsument

Dziś Dzień Darmowej Dostawy

Dzień Darmowej Dostawy - 29 listopada! Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z przesyłką

Data publikacji: 2016-11-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dziś Dzień Darmowej Dostawy
Kategoria: BIZNES, Konsument

Dzień Darmowej Dostawy – 29 listopada! Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z przesyłką zamówień.

Dziś Dzień Darmowej Dostawy BIZNES, Konsument - Dzień Darmowej Dostawy - 29 listopada! Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z przesyłką zamówień.

Dziś Dzień Darmowej Dostawy!

Na czym polega DDD?

Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z przesyłką zamówień. W tegorocznej, siódmej już edycji, znów uczestniczyć będą sklepy internetowe gwarantujące klientom bezpłatną dostawę wszystkich złożonych tego dnia zamówień. W tym polskim święcie zakupów internetowych uczestniczą sklepy reprezentujące wszystkie branże, od AGD i RTV, przez odzież i biżuterię, po motoryzację i zoologię. Darmowa dostawa przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów. Akcja została zapoczątkowana w Stanach Zjednoczonych, podobnie jak Czarny Piątek (ang. Black Friday) i Cyber Poniedziałek (ang. Cyber Monday).

Co warto wiedzieć?

Regulamin akcji, dostępny na stronie (https://www.dziendarmowejdostawy.pl/regulamin-akcji) jasno i klarownie przedstawia zasady realizacji przesyłek, panujące tego dnia we wszystkich sklepach biorących w niej udział. Warto np. zwrócić uwagę, że event obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski.

Akcja DDD rozpoczyna się dnia 29 listopada 2016 roku o godzinie 00:01 i kończy się 29 listopada 2016 roku o godzinie 23:59.

Podstawową kwestią, jest fakt, że cena dostawy zamówień wynosi tego dnia 0zł niezależnie od metody płatności (przelew online, karta, za pobraniem), rodzaju dostawy (poczta, paczkomat, kurier) i wartości zamówienia (przy czym sprzedawca ma prawo ustalić minimalną wartość zamówień na 20 zł brutto).

Korzyści dla kupujących.

A to już wiesz?  Co kupujemy na święta?

Przedświąteczna gorączka zakupowa powoli się rozkręca. Dzień Darmowej Dostawy jest doskonałą okazją do zrobienia najbliższym gwiazdkowych prezentów, wiele przy tym oszczędzając…. I nie mówimy tu wyłącznie o braku kosztów przesyłki, ponieważ zakupy przez Internet, to potężna oszczędność czasu i nerwów. Jest to, jednym słowem, zamiana tłumów i długich kolejek w centrach handlowych na wygodny, domowy fotel.

Korzyści dla sklepów.

Organizator przeprowadził ankietę wśród sprzedawców biorących udział w Akcji, z której jednoznacznie wynika, że udział z roku na rok deklaruje coraz więcej sklepów, jak i firm kurierskich czy bezpośrednio związanych z branżą e-commerce. W dniu akcji, oficjalna strona DDD odnotowuje średnio ok, 500 000 wyświetleń. Aż 90 proc. sklepów przyznaje, że odnotowało zauważalnie większy ruch na swoich stronach, a w przypadku 80 proc. znacznie wzrosła też liczba zamówień. Sklepy uczestniczące w Dniu Darmowej Dostawy w ubiegłych latach odnotowały ponad trzykrotny, wynoszący 236% wzrost zamówień w porównaniu do wyników z poprzedniego dnia.

Dlaczego darmowa dostawa jest ważna?

Raport „E-commerce w Polsce 2016” przygotowany przez Gemius dla eCommerce Polska wskazał, że w sieci kupuje prawie połowa, bo aż 48%, internautów. Badani cenią następujące przewagi e-zakupów nad sklepami tradycyjnymi: są relatywnie tańsze, wygodniejsze dzięki swobodzie wyboru miejsca i czasu ich przeprowadzenia, dają możliwość swobodniejszego wyboru, produktów, sposobu dostawy oraz metod płatności.

Także dogodna forma dostawy i zwrotu zakupionych towarów – bezpośrednia dostawa do domu/pracy z wykorzystaniem kuriera lub poczty – jest elementem silnie pozytywnie wpływającym na prowadzenie zakupów online. Bezpłatne dostarczenie zamówienia sprawia, że niektórzy są skłonni dorzucić więcej do koszyka, tym samym wydać więcej, żeby skorzystać z oferty. Akcja ma więc pośrednio na celu zwiększenie średniej wartości koszyka i pomoc w wyeliminowaniu problemu porzucanych koszyków.

Na co uważać?

Należy pamiętać, że akcja promocyjna tego typu, stanowi dla sprzedawcy okazję do podwyższania cen  o wartość przesyłki lub sztucznego ich obniżania, po uprzednim krótkotrwałym podniesieniu. Warto więc porównać wartość danego przedmiotu u różnych sprzedawców lub przeanalizować ceny jeszcze przed eventem.

A to już wiesz?  Rozbłysły kolorowe światła Light. Move. Festival. 2017

Partnerzy

Po raz kolejny, jednym z głównych partnerów akcji jest serwis Przelewy24, wspierający wszelkie inicjatywy mające na celu poprawę komfortu i bezpieczeństwa zakupów internetowych, zachęcając wszystkich kupujących do wzięcia udziału we wspólnej akcji polskiego e-commerce – Dniu Darmowej Dostawy.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dziś Dzień Darmowej Dostawy BIZNES, Konsument - Dzień Darmowej Dostawy - 29 listopada! Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z przesyłką zamówień.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy