Aktualności Biznes

Badanie Salesforce: konsumenci oczekują od firm personalizowanych działań

W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach

Data publikacji: 2018-07-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie Salesforce: konsumenci oczekują od firm personalizowanych działań
Kategoria: BIZNES,

W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu.

Badanie Salesforce: konsumenci oczekują od firm personalizowanych działań BIZNES, - W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Badanie Salesforce: konsumenci oczekują od firm personalizowanych działań BIZNES, - W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Polaków portret piwny

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy