Vertiv Environet Alert to przystępne cenowo, łatwe do wdrożenia i użytkowania oprogramowanie dla niewielkich centrów przetwarzania danych[Warszawa, 22 września 2020 r.] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia,Ż2019,Ż – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatni
Analiza FortiGuard: podatności w popularnych urządzeniach sieciowychNiebezpieczne luki w popularnych modemach i routerach, nowe trojany i oprogramowanie typu ransomware – analitycy z FortiGuard Labs firmy Fortinet prezentuj�
Do grona partnerów funkcjonującego w serwisie Allegro Programu WOP dołączyła Fundacja Wisławy Szymborskiej. Allegro wraz z Fundacją zadbają o to, aby dostępne w serwisie przedmioty, związane z polską Noblistką, nie narusza�
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so
Kosmetyki wegetariańskie, wegańskie i halal – jak je rozpoznać?2019-10-01 Od kilku lat sukcesywnie umacnia się na świecie trend wege – potwierdzają to wyniki zapytań w wyszukiwarce Google. Ich liczba zwiększy�
Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
Informacja prasowaPrzasnysz, 02.09.2019 r.Do szkoły na rowerze. Jak zabezpieczyć pojazd przed kradzieżą?Rowery wymagają odpowiednich zabezpieczeń przed kradzieżą. Dobrze wiedzieć, jak chronić swój jednoślad przed zainter
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra