Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (,
Informacja prasowa – DiamantListopad 2017Jesienne kawowe przyjemności z DiamantAromatyczna kawa o głębokim smaku to dla wielu osób prawdziwa kulinarna rozkosz. Szczególnie jesienią, ten wyjątkowy, rozgrzewający napó
Informacja prasowa07/03/2018Passus SA rozpoczął współpracę z Tenable, E-Secure i STM Solutions Passus: nowe rozwiązania w obszarze cyberbezpieczeństwaPassus SA, producent i integrator specjalistycznych rozwiązań do poprawy
Grupa Deweloperska GEO zako?czy?a prace zwi?zane z dostosowaniem swojej oferty do wchodz?cej w ?ycie 29 kwietnia br. nowej ustawy o ochronie nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego. Dotyczy?y one zmian zarówno w zak
Warszawa, 07.09.2018 r. Koniec wakacji nadszedł nieubłaganie. Z początkiem września placówki oświatowe przyjęły nowych podopiecznych i uczniów. Rozpoczął się rok szkolny, obfitujący w szereg nowych obowiązków oraz wyzw
Podczas organizowanego przez Vertiv spotkania LinkedIn Live omówiona zostanie sytuacja na globalnym rynku usług kolokacyjnychWarszawa [11.09. 2020] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz rozwiąza
19 października wchodzi w życie nowelizacja ustawy prawo o ruchu drogowym. Jeszcze więcej zmian czeka kierowców od 19 stycznia, kiedy modyfikacji ulegną nie tylko przepisy wspomnianej ustawy, ale również ustawy o kierujących po
Warszawa, 1 grudnia 2016 rokuINFORMACJA PRASOWARośnie wiedza najmłodszych o bezpieczeństwie na drodzeW grudniu organizatorzy akcji edukacyjnej „Bezpiecznie z Profi Credit” spotkają się z ponad 200 uczniami bielskich
Warszawa, 10 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa RODO to ostatnio gorący temat. Zostało już bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie do nowego unijnego rozporządzenia. Niestety na niewiedzy i wkradających się emocjach prz
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra