Aktualności Biznes Konsument

W Fashion Outlet Kraków część rekreacyjna zajmie ponad 1/3 powierzchni całego ob

• Restauracje i część rozrywkowa w galerii handlowej wzmacniają pozytywne wrażenia zakupowe i satysfakcję z pobytu, czyli budują pozytywny tzw. customer experience, a to przekłada się na większą

Data publikacji: 2019-05-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Fashion Outlet Kraków część rekreacyjna zajmie ponad 1/3 powierzchni całego ob
Kategoria: BIZNES, Konsument

• Restauracje i część rozrywkowa w galerii handlowej wzmacniają pozytywne wrażenia zakupowe i satysfakcję z pobytu, czyli budują pozytywny tzw. customer experience, a to przekłada się na większą odwiedzalność.

W Fashion Outlet Kraków część rekreacyjna zajmie ponad 1/3 powierzchni całego ob BIZNES, Konsument - • Restauracje i część rozrywkowa w galerii handlowej wzmacniają pozytywne wrażenia zakupowe i satysfakcję z pobytu, czyli budują pozytywny tzw. customer experience, a to przekłada się na większą odwiedzalność.

Restauracje i część rozrywkowa w galerii handlowej wzmacniają pozytywne wrażenia zakupowe i satysfakcję z pobytu, czyli budują pozytywny tzw. customer experience, a to przekłada się na większą odwiedzalność.
Funkcja wyprzedażowa jest także w outletach coraz częściej uzupełniana o ofertę rozrywkową i umożliwiającą przyjemne spędzanie czasu np. łączonego z posiłkiem lub spotkaniem po pracy.
W powstającym Fashion Outlet Kraków część rozrywkowo – gastronomiczna zajmie bardzo dużo, bo ponad 1/3 powierzchni.

 

Pierwsze outlety powstające w Polsce po 2000 roku składały się niemal wyłącznie z przestrzeni handlowej przeznaczonej dla sklepów i butików. Wg standardów z tamtych lat oferta powinna być ograniczona do sklepów z odzieżą, w strategiach outletów nie było miejsca na rozrywkę, a gastronomia była dostępna w szczątkowej formie. Odwiedzający przychodzili do outletów niemal wyłącznie w celach zakupowych, spędzali tam stosunkowo niewiele czasu, a jeśli coś jedli to korzystali z oferty typu fast food w małych stoiskach. Po 15 latach funkcjonowania centrów wyprzedażowych zachowania i oczekiwania konsumentów zmieniły się. Nowoczesne outlety to nie tylko miejsce zakupów w dobrych cenach, ale też przestrzeń, gdzie przyjeżdżamy spędzić wolny czas, czasem kilka godzin lub nawet większą część dnia. Wg najnowszych trendów zakupy w outletach to już nie tylko wypełnianie bieżących potrzeb, ale także rodzaj rozrywki. Bardziej typowe formy przyjemnego spędzania czasu, pyszny posiłek lub drink mogą być świetnym dopełnieniem udanych zakupów w outletowych cenach.

 

– Zarządzamy inwestycjami w outlety w 7 krajach i już kilka lat temu zauważyliśmy, że w naszych obiektach w Europie Zachodniej np. w Niemczech, Hiszpanii czy Portugalii konsumenci oczekują rozszerzenia warstwy zakupowej o komponent rozrywkowy. Ten model realizujemy też w Polsce, w powstającym obiekcie w Krakowie, który wytycza nowe wzorce pod względem proporcji powierzchni zakupowej i rozrywkowo-gastronomicznej. W Polsce to ciągle jednak nowość, w tym zakresie przecieramy szlaki – mówi Dawid Rutkowski z PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management Sp. z o.o.

A to już wiesz?  Wymień meble i… chroń naturę

 

Najemcy, którzy w Fashion Outlet Kraków będą sprzyjać spędzaniu w obiekcie czasu nie tylko na zakupach, to zarówno miejsca rozrywki takie jak wielosalowe kino, klub fitness i kręgielnia (odpowiednio Cinema City, Fitness Platinium, Pink Bowling), ale także strefa restauracji (powiększona w stosunku do obiektu przed przebudową), w której znajdą się m.in. McDonald’s czy Thai Express.

 

– Myślimy również o dużym centrum rozrywkowym dla dzieci i tych osób, które nie czerpią pozytywnej energii z robienia zakupów w takim stopniu jak większość naszych klientów. Chcemy, żeby cała rodzina cieszyła się z czasu spędzonego w Fashion Outlet Kraków – dodaje Dawid Rutkowski.

 

Więcej czasu w outlecie także dzięki ekskluzywnej stylistyce i bogato wykończonym wnętrzom

Satysfakcja z dobrych wyborów zakupowych i przyjazna atmosfera w outlecie przestają już wystarczać. Dłuższemu przebywaniu w obiekcie sprzyja natomiast niebanalna architektura budynku, atrakcyjne wnętrze i otoczenie. Niektóre obiekty powstające w minionych latach były dość oszczędne w formie, a ich estetykę determinowały koszty. W outletach zarządzanych przez Peakside ROS Outlet Management coraz więcej jest sklepów i marek premium, a oprawa estetyczna i dodatkowe usługi dopełniają całość, która ma dawać gościom obiektów to, co najlepsze.

 

– Projektując przebudowę Fashion Outlet Kraków zdecydowaliśmy się postawić na stylistykę premium. Obiekt zyska dzięki drogim i typowym dla przestrzeni luksusowych materiałom wykończeniowym.

Kamień elewacyjny oraz zastosowanie ciepłych kolorów sprawią, że budynek zyska niepowtarzalny, przyjemny wygląd. Walory estetyczne będą dodatkowo podkreślone przez nowoczesne rozwiązania w zakresie iluminacji. Witryny sklepowe będą bardzo duże, wewnętrzne portale są inspirowane historyczną zabudową. Wrażenie zabytkowego miasta potęgują masywne ściany i filary. Kamienne powierzchnie na podłogach i ścianach czy boazeria z drewna orzecha amerykańskiego wpisują się w elegancki wystrój. Naszym zamierzeniem jest, aby architektura zaskakiwała wysokim standardem wykończenia i była wyróżnikiem centrum wywołując pozytywne wrażenie na odwiedzających. Doceniają to najemcy podpisujący umowy – mówi Dawid Rutkowski z PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management Sp. z o.o.

A to już wiesz?  „Zawsze w biegu” – wystawa fotografii w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat”!

 

Atutem estetycznym Fashion Outlet Kraków jest też atrakcyjna lokalizacja i położenie nad Stawem Dąbskim. Na tarasie z widokiem na staw planowane jest otwieranie letem ogródków gastronomicznych.

 

Konkurencja na rynku outletów powoduje, że niskie ceny już nie wystarczają, potrzebna jest tzw. wartość dodana. Wymagania klientów stale ewoluują, chcą nie tylko kupować w dobrych cenach, ale też miło spędzać czas w atrakcyjnych wnętrzach. 

 

 

 

Wśród najemców Fashion Outlet Kraków są już zarówno marki premium, casual jak i reprezentujące kategorię sport i lifestyle czy wyposażenie wnętrz. Wśród potwierdzonych marek są między innymi: 4F, Reebok, Adidas, Elisabetta Franchi, Pinko, Onyxx, Kubenz, Lavard, Lee Cooper, Pierre Cardin, Borgio, Tefal Home&Cook, Only, Cross Jeans, Lee Cooper, Samanta oraz Cinema City, Fitness Platinium, Pink Bowling, McDonald’s, Thai Express.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management

PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management jest operatorem centrów outlet. Centra zarządzane przez PRÔM to:

 

Designer Outlet Warszawa                          https://www.designeroutletwarszawa.pl/
Designer Outlet Sosnowiec                         https://www.designeroutletsosnowiec.pl/
Designer Outlet Gdańsk                               https://www.designeroutletgdansk.pl/
Fashion Outlet Kraków (w budowie)      https://www.fashionoutletkrakow.com/pl-home

 

 

PRÔM jest spółką joint venture PEAKSIDE CAPITAL i ROS Retail Outlet Shopping.

 

www.prom-management.com

 

PEAKSIDE CAPITAL koncentruje się na nabywaniu nieruchomości, które oferują możliwości tworzenia wartości poprzez aktywne zarządzanie. Peakside Capital jest aktywny we wszystkich sektorach rynku nieruchomości, głównie w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej („CEE“). Peakside Capital odpowiada za identyfikację i przeprowadzanie transakcji inwestycyjnych oraz świadczy usługi zarządzania aktywami dla wybranych inwestorów i zarządzania funduszami inwestycyjnymi. Peakside Capital stanowi obecnie zespół 35 pracowników, którzy pracują razem z powodzeniem od wielu lat inwestując w różnorodne struktury, począwszy od bezpośrednich pojedynczych aktywów, przez portfele dłużne i prywatne inwestycje kapitałowe w spółki nieruchomościowe. Obecnie Peakside Capital zarządza inwestycjami w 8 krajach, o wartości aktywów brutto około 1,8 mld Euro.

A to już wiesz?  Vincent V. Severski w Empiku Silesia

 

www.peakside.com

 

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i podmiotami zależnymi w Rzymie i Paryżu, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi, specjalizując się w outletach designerskich i innowacyjnych koncepcjach outletowych w Europie Środkowej. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, posiadają ponad 20-letnie doświadczenie na rynku outletów w Europie.

Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Barilla Center Parma, Premier Outlet Budapest oraz nowe projekty, takie jak Designer Outlet Zaragoza, City Outlet Wuppertal, oraz Fashion Outlet Kraków.

www.ros-management.com

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
W Fashion Outlet Kraków część rekreacyjna zajmie ponad 1/3 powierzchni całego ob BIZNES, Konsument - • Restauracje i część rozrywkowa w galerii handlowej wzmacniają pozytywne wrażenia zakupowe i satysfakcję z pobytu, czyli budują pozytywny tzw. customer experience, a to przekłada się na większą odwiedzalność.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy