Aktualności Biznes Konsument

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń Electrolux w nowej kampanii promującej susz

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń Electrolux w nowej kampanii promującej susz
Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i

Data publikacji: 2017-02-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: To proste! Zyskaj czas i przestrzeń Electrolux w nowej kampanii promującej susz
Kategoria: BIZNES, Konsument

Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń Electrolux w nowej kampanii promującej susz BIZNES, Konsument - Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.

Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń to hasło nowej kampanii promującej sprzęt do pielęgnacji ubrań. Działania komunikacyjne mają na celu podkreślenie kluczowych z punktu widzenia konsumenta benefitów produktu. Electrolux udowadnia, że dzięki korzystaniu z suszarki konsumenci oszczędzają czas, który zwykle przeznaczają na prasowanie czy rozwieszanie ubrań. Suszarki wyróżnione certyfikatem Woolmark Blue z linii DelicateCare pozwalają odświeżyć odzież już w 16 minut!

Na potrzeby kampanii uruchomiono dedykowaną stronę internetową: www.electrolux.pl/local/toproste/.Akcja obejmuje głównie działania w digitalu (display, YouTube pre-roll, kanały social media Electrolux).

W ramach akcji uruchomiono także promocję „Komfortowy odkurzacz w prezencie”, w ramach której konsumenci, którzy zakupią suszarkę, otrzymają za darmo sprzęt do odkurzania marki Electrolux.

Za kreację i egzekucję działań marketingowych odpowiedzialna jest agencja Feno, komunikacją PR zajmuje się Multi Communications. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
To proste! Zyskaj czas i przestrzeń Electrolux w nowej kampanii promującej susz BIZNES, Konsument - Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

A to już wiesz?  Sąd może nakazać przedsiębiorcy donosić na samego siebie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy