Polska

Think Kong dla EURORabat

Agencja interaktywna Think Kong (www.thinkkong.pl), na zlecenie Sukces Fee Polska opracuje strategię reprezentacji w Internecie marki EUROrabat – ogólnopolskiego systemu kart rabatowych. W ramach rozpoczynanego

Agencja interaktywna Think Kong (www.thinkkong.pl), na zlecenie Sukces Fee Polska opracuje strategię reprezentacji w Internecie marki EUROrabat – ogólnopolskiego systemu kart rabatowych. W ramach rozpoczynanego projektu wykonuje m.in. audyt usability oraz plan optymalizacji serwisu informacyjnego EUROrabat, kreacje na potrzeby nowego serwisu B2B.

Success Fee Polska Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań marketingowych wykorzystujących nowatorskie metody komunikacji. Jest administratorem programu lojalnościowego EUROrabat. Współpraca z firmą Success Fee odbywa się na dwóch płaszczyznach. Pierwsza to wspólne wdrażanie projektu przez Success Fee Polska i Partnerów. Dotyczy ona rozwiązań z obszaru marketingu relacyjnego i wspiera relacje z klientami oraz sprzedaż. Drugi obszar to współpraca dotycząca rozwiązań HR z kategorii Employer Branding.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).
Z: http://www.pressoffice.pl/finanse,t631628991?more=1093771736

A to już wiesz?  Alfabet finansowy - A jak autorytety

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy