Aktualności Biznes Konsument

Rusza program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj”

Rusza program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj”
W poniedziałek 7 kwietnia rozpoczyna się program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj” organizowany przez Grupę Uboat-Line i prowadzony przez Agencję Pegasus Advertising

Data publikacji: 2014-04-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj”
Kategoria: BIZNES, Konsument

W poniedziałek 7 kwietnia rozpoczyna się program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj” organizowany przez Grupę Uboat-Line i prowadzony przez Agencję Pegasus Advertising Poland.

Rusza program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj” BIZNES, Konsument - W poniedziałek 7 kwietnia rozpoczyna się program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj” organizowany przez Grupę Uboat-Line i prowadzony przez Agencję Pegasus Advertising Poland.

W poniedziałek 7 kwietnia rozpoczyna się program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj” organizowany  przez Grupę Uboat-Line i prowadzony przez Agencję Pegasus Advertising Poland Sp. z o.o. To jeden z pierwszych i największych takich programów w Polsce kierowany dla firm związanych z branżą transportową.

„Rozbudowujemy naszą ofertę tak, żeby była jak najbardziej kompleksowa. Chcemy wspierać naszych partnerów, czyli firmy związane z transportem w jak najszerszym obszarze. Dzięki programowi lojalnościowemu będziemy im w stanie zapewnić teraz nową i cenną wartość dodaną” – powiedział Artur Smolik, wiceprezes Grupy Uboat-Line.

Uboat-Line będzie realizować program lojalnościowy przy wsparciu Agencji Pegasus Advertising Poland, dysponującej ogromnym doświadczeniem w tego typu projektach. Będzie ona odpowiadać m.in. za stworzenie innowacyjnego programu, przygotowanego specjalnie z myślą o Uboat-Line oraz specyfice rynku transportowego.

Pegasus Advertising Poland to jedna z nielicznych w Polsce agencji reklamowych, która specjalizuje się w budowaniu lojalności i relacji z klientami. Przez ponad 20 lat działalności jej specjaliści zaprojektowali i zrealizowali setki programów lojalnościowych i motywacyjnych skierowanych zarówno do konsumentów ostatecznych (B2C) jak i sieci sprzedaży (B2B).

Podobnie jak inne projekty realizowane przez Pegasus Advertising ten również jest „szyty na miarę” i uwzględnia specyfikę branży do której jest adresowany. Do zadań agencji należy m.in. zbudowanie mechanizmów akcji, zdefiniowanie grupy docelowej, kontakt z uczestnikami, podtrzymywanie ich motywacji a także – dostarczanie nagród zwycięzcom.

„Program motywacyjny jest dodatkowym, cennym narzędziem dla naszego działu handlowego. Naszym celem jest budowa specjalnych, bliskich relacji z partnerami a także promocja i wspieranie nowych produktów, które wprowadzamy i będziemy wprowadzać w najbliższym czasie” – zaznaczył Artur Smolik.

A to już wiesz?  Goście hotelu Hyatt Regency Warsaw pojadą taksówkami EcoCar

Uboat-Line specjalizuje się w obsłudze firm transportowych. Oferuje im kompleksową usługę, która obejmuje m.in. rezerwację przepraw promowych z większości portów europejskich, rezerwację przepraw dla pojazdów ponadnormatywnych oraz przewożących ładunki niebezpieczne, oraz  serwis i obsługę transportu intermodalnego na kluczowych trasach Europy. Poprzez spółkę zależną Uboat Logistics, Uboat-Line rozpoczął też świadczenie usług w zakresie spedycji lądowej i morskiej. W 2014 r. Spółka ma zamiar w dalszym ciągu rozwijać swoją ofertę, wprowadzać nowe usługi, a także rozważy rozwój geograficzny.

Zysk netto notowanej na NewConnect spółki Uboat-Line wzrósł o 41% w porównaniu do roku 2012 i wyniósł 2,27 mln zł w trakcie czterech kwartałów 2013 r. Przychody Spółki wzrosły do 51,09 mln zł wobec 31,36 mln zł w 2012 r. Zaudytowany raport za cały rok Uboat-Line przedstawi 23 maja.

 

 O UBOAT-LINE S.A.

Uboat-Line S.A. to wyspecjalizowana firma świadcząca kompleksowe usługi dla firm transportowych. Firma współpracuje z największymi armatorami i m.in. hurtowo rezerwuje przeprawy promowe, dzięki czemu może zaoferować swoim partnerom najbardziej konkurencyjne ceny.

Przewaga konkurencyjna wobec innych firm na polskim rynku opiera się na organizacji przepraw promowych, które Spółka wykorzystuje i intensywnie rozwija. Od początku istnienia firma związana jest z liderami transportu międzynarodowego. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rusza program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj” BIZNES, Konsument - W poniedziałek 7 kwietnia rozpoczyna się program lojalnościowy „Zdobywaj mile i wygrywaj” organizowany przez Grupę Uboat-Line i prowadzony przez Agencję Pegasus Advertising Poland.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy