Aktualności Biznes Konsument

Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne

Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne
Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i

Data publikacji: 2020-01-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne
Kategoria: BIZNES, Konsument

Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.

Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne BIZNES, Konsument - Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.

Kampania telewizyjna pod hasłem Mus je schrupać! ma charakter wizerunkowy oraz podkreśla najmocniejsze atrybuty produktu. Familijne Gofrowe to unikalna na rynku linia kruchych wafelków z  puszystym musem. Emisje 15- i 30-sto sekundowych spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) do połowy marca br. Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach digitalowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Familijny przekaz marki w kontekście ferii zimowych wzmacnia współpraca sponsorska z Radiem ZET w ramach akcji „Start do nart”. W każdej z sześciu  zimowych miejscowości, w których odbędą się narciarskie eventy, marka zapewnia pakiet atrakcji: konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu dla rodzin z dziećmi. Komunikację uzupełnia radiowa kampania sponsorska.

Pakiet zimowych aktywności dopełnia komunikacja kontekstowa w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami, kampania w prasie branżowej oraz limitowana edycja Wafli Familijnych 450 g w Dużej Paczce Lepiej, dostępna w punktach sprzedaży od stycznia br.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne BIZNES, Konsument - Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

A to już wiesz?  Warszawskie restauracje zagrają razem z WOŚP

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy