Aktualności Biznes

Raport Barometr E-shopper 2019 DPDgroup – komfort konsumenta najważniejszym czyn

Kolejna edycja badań Barometr E-shopper 2019, przeprowadzona przez instytut badawczy GFK na zlecenie DPDgroup, potwierdza dotychczasowe tendencje i zwyczaje zakupowe europejskich

Data publikacji: 2020-02-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport Barometr E-shopper 2019 DPDgroup – komfort konsumenta najważniejszym czyn
Kategoria: BIZNES,

Kolejna edycja badań Barometr E-shopper 2019, przeprowadzona przez instytut badawczy GFK na zlecenie DPDgroup, potwierdza dotychczasowe tendencje i zwyczaje zakupowe europejskich internautów

Raport Barometr E-shopper 2019 DPDgroup – komfort konsumenta najważniejszym czyn BIZNES, - Kolejna edycja badań Barometr E-shopper 2019, przeprowadzona przez instytut badawczy GFK na zlecenie DPDgroup, potwierdza dotychczasowe tendencje i zwyczaje zakupowe europejskich internautów

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Raport Barometr E-shopper 2019 DPDgroup – komfort konsumenta najważniejszym czyn BIZNES, - Kolejna edycja badań Barometr E-shopper 2019, przeprowadzona przez instytut badawczy GFK na zlecenie DPDgroup, potwierdza dotychczasowe tendencje i zwyczaje zakupowe europejskich internautów
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Hejt dotyka wszystkich. Raport na zlecenie marki Sprite

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy