Data publikacji: 2017-05-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Gzella w sklepach Netto w całej Polsce!
Kategoria: BIZNES, Konsument
Firma Gzella, znana od ponad 30 lat z produkcji wysokiej jakości wyrobów mięsnych, poszerza swoją sieć dystrybucji o obecne w całym kraju sklepy Netto.
Firma Gzella, znana od ponad 30 lat z produkcji wysokiej jakości wyrobów mięsnych, poszerza swoją sieć dystrybucji o obecne w całym kraju sklepy Netto. Na sieciowych półkach znajdą się wybrane produkty z oferty producenta, dzięki czemu lider branży mięsnej dotrze do klientów w całej Polsce!
Nawiązanie współpracy z duńskim koncernem Netto to jeden z etapów strategii firmy Gzella, która sukcesywnie poszerza dostępność swoich wyrobów przez nowe kanały dystrybucji. Tym samym lider branży mięsnej idealnie wpisuje się w oczekiwania klientów, przyzwyczajonych do szybkich zakupów w jednym miejscu. Na chwilę obecną w stałym asortymencie sieci Netto, obecnej na polskim rynku od ponad 20 lat, znajdziemy aż 8 produktów firmy Gzella.
– Tylko dzięki dynamicznemu rozwojowi sieciowego kanału dystrybucji jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na terenie całej Polski. Współpraca z siecią Netto zdecydowanie zwiększy dostępność naszych wysokojakościowych wędlin i mięs, szczególnie ze względu na bardzo atrakcyjne lokalizacje punktów sprzedaży. Podążając za aktualnymi trendami konsumenckimi, musimy być obecni w marketach, które wybierane są głównie ze względu na oszczędność czasu i kompleksowość zakupów – mówi Karolina Kawczyńska, Dyrektor marketingu w firmie Gzella.
Klienci poszukujący aromatycznych Wędlin z Borów Tucholskich w sieci Netto mogą wybrać aktualnie pikantną Kaszankę Meksykańska, wyrazistą Kiełbasę z Czosnkiem Niedźwiedzim, wyjątkową Pasztetową z Borowikami, Pasztetową Lux, uwielbianą Serdelkę z Borów, Kindziuk dojrzewający w plastrach, bezglutenową Szynkę od Dawien Dawna mini, a także obecnie flagowy produkt firmy – Kiszkę Ziemniaczaną wyprodukowaną z polskich ziemniaków, mięsa i boczku wieprzowego.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument