Aktualności Biznes Konsument

„Między nami kobietami” – kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine.

„Między nami kobietami” – kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine.
Trwa akcja promocyjna marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Stworzony przez Agencję XConcept program „Między nami kobietami” opiera się na idei kobiecych rozmów – dzielenia się opiniami, również tymi o kosmetykach. Partnerem konkursu jest serwis

Data publikacji: 2014-04-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Między nami kobietami” – kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine.
Kategoria: BIZNES, Konsument

Trwa akcja promocyjna marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Stworzony przez Agencję XConcept program „Między nami kobietami” opiera się na idei kobiecych rozmów – dzielenia się opiniami, również tymi o kosmetykach. Partnerem konkursu jest serwis kobieta.pl.

„Między nami kobietami” - kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. BIZNES, Konsument - Trwa akcja promocyjna marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Stworzony przez Agencję XConcept program „Między nami kobietami” opiera się na idei kobiecych rozmów – dzielenia się opiniami, również tymi o kosmetykach. Partnerem konkursu jest serwis kobieta.pl.

Trwa wspólna kampania promocyjna marek: Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Akcja opiera się na platformie komunikacji www.miedzynami.kobieta.pl i umożliwia konsumentkom, które zakupiły produkty jednej z tych 4 marek dzielenie się opiniami na temat wypróbowanych kosmetyków. Na najbardziej aktywne i kreatywne uczestniczki akcji czekają nagrody w kobiecym stylu: weekend w SPA dla 2 osób, 100 voucherów do salonów piękności, lub 400 spersonalizowanych bransoletek. Partnerem akcji jest serwis: kobieta.pl. W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano reklamę i działania PR w Internecie (serwisy Grupy Burda) oraz prasie kobiecej. Komunikacja prowadzona będzie również w kanale Facebook. Promocji konsumenckiej towarzyszy program adresowany do sieci sprzedaży (kanał tradycyjny).

Program „Między nami kobietami” realizowany będzie do 11 maja br.

Za przygotowanie koncepcji i strategii akcji, kreację, pozyskanie partnerów, komunikację konsumencką oraz trade’ową, a także realizację całości programu odpowiada Agencja XConcept.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Między nami kobietami” - kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. BIZNES, Konsument - Trwa akcja promocyjna marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Stworzony przez Agencję XConcept program „Między nami kobietami” opiera się na idei kobiecych rozmów – dzielenia się opiniami, również tymi o kosmetykach. Partnerem konkursu jest serwis kobieta.pl.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

A to już wiesz?  Czerwcowa Młoda Sztuka. Wystawa i aukcja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy