Data publikacji: 2014-01-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANCERTO – moda w przestworzach
Kategoria: BIZNES, Konsument
Stworzenie sklepu koncepcyjnego z modą męską jest dużym wyzwaniem. Ekspozycja powinna być bardziej stonowana, surowsza niż w przypadku odzieży damskiej.

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom zastosowanym przez Forbis Group mężczyźni przekraczający próg salonu LANCERTO mają szansę odkryć wyjątkowy świat, inspirujący do modowych odkryć.
Forbis Group jest liderem w realizacji wyjątkowych rozwiązań dla branży retail. Po raz kolejny, współpracując z najlepszymi markami, powstał niepowtarzalny concept store z modą męską. Wykorzystując funkcjonalność, oryginalny pomysł i niebanalną stylistykę, udało się stworzyć przestrzeń handlową dopasowaną do oczekiwań klientów marki. – Nasza współpraca z LANCERTO objęła kompleksowe usługi związane z zaprojektowaniem i aranżacją wnętrza, produkcją mebli oraz wykonaniem instalacji i prac budowlanych – podkreśla Anna Sulima-Gillow, autorka projektu. – Dążyliśmy do uzyskania ponadczasowego, prostego i eleganckiego wnętrza, którego charakter zostałby podkreślony przez mocne akcenty, ale i subtelne dodatki – dodaje.
Motywem przewodnim konceptu jest lotnictwo. Dlatego też projektanci wnętrza delikatnie nawiązali do stylistyki klasycznego stroju pilota i wnętrza kokpitu samolotowego. Wyjątkowy efekt udało się uzyskać dzięki ścianie wizerunkowej ze starymi fotografiami o tematyce lotniczej. – W strefie kasy dodatkowo pojawiła się grafika z motywem lotniczym wraz z zegarami przedstawiającymi strefy czasowe – opowiada projektantka Forbis Group.
Nie tylko klienci doceniają wyjątkowe założenia koncepcyjne sklepów LANCERTO. W ubiegłorocznej edycji prestiżowego konkursu The Eurobuild Awards 2013 sklepy zaprojektowane przez Forbis Group zostały nominowane w kategorii „Koncept roku na rynku handlowym w Polsce”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument
 
  
  
  
  
  
  
  
 