Data publikacji: 2017-08-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie są najważniejsze elementy i aspekty obsługi Klienta HEG?
Kategoria: BIZNES, Konsument
Najważniejsze elementy i aspekty obsługi Klienta w Hermes Energy Group S.A.

Ewelina Guzek, Kierownik Działu Obsługi Klienta i Windykacji Hermes Energy Group S.A.
– Firma HEG zapewnia indywidualną obsługę swoim Klientom tuż po zakończonym procesie zmiany sprzedawcy. Oznacza to, że od momentu kiedy rozpoczynamy dostawę paliwa gazowego, Klient ze wszelkimi pytaniami dotyczącymi swojej umowy może zwrócić się do dedykowanego pracownika, który pomoże w każdej z tych kwestii. Dodatkowo posiadamy spersonalizowane narzędzie internetowe, które pozwala na sprawną i szybką obsługę bez konieczności kontaktu z opiekunem.
Nadmienię, że HEG w przypadku obsługi Klienta nie korzysta z usług firm zewnętrznych, tak aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi.
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qT-opp4n2ss
Twitter: twitter.com/HEG_Gaz
Facebook: facebook.com/HegPL
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument