Warszawa, 21.04.2009 r. – Agencja Edelman Polska będzie obsługiwać wybrane projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej dla UPC Polska – wiodącego dostawcy potrójnej usługi: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii.
Współpraca pomiędzy UPC Polska a Edelman Polska obejmuje tworzenie programów komunikacji wewnętrznej w tym programów edukacyjnych dla pracowników oraz tworzenie i zarządzanie wybranymi narzędziami dotarcia do pracowników firmy. Prace dla Klienta prowadzić będzie zespół pod kierownictwem Rafała Niczypora, Account Managera w dziale PR korporacyjnego.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i firm. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się niemal 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. W lutym 2009 UPC Polska miała ponad milion abonentów telewizji kablowej, 100 000 klientów telewizji cyfrowej, 400 000 użytkowników internetu i 150 000 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Firma uważa, że „ten niezwykły, często złożony cyfrowy świat jest dla każdego”, zgodnie z hasłem: „Dla wszystkich. To proste.” (www.upc.pl).
Edelman jest największą niezależną sieciową agencją public relations, zatrudniającą ponad 3100 osób w 53 biurach na całym świecie. Magazyny Advertising Age i PRWeek przyznały Richardowi Edelmanowi, CEO Edelman, tytuł: „2007 Agency Executive of the Year”. Polskie biuro Edelman zostało otwarte 1 czerwca 2005 roku . Edelman Polska zatrudnia obecnie ponad 25 konsultantów, świadcząc klientom kompleksowe usługi z zakresu public relations.
http://media.edelman.pl/pl/pr/118297/edelman-polska-dla-upc