Data publikacji: 2016-09-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DZIK W LIDLU I NA TWOIM STOLE
Kategoria: BIZNES, Konsument
Lidl po raz kolejny zaskakuje klientów swoją ofertą. Tym razem, już od czwartku 29 września w asortymencie znajdzie się największy skarb polskich lasów – dziczyzna. To doskonałe i całkowicie naturalne mięso od wieków obecne w polskiej kuchni.
Dziczyzna jest szlachetnym i znakomitym mięsem. Dodatkowo bardzo wartościowym, bo bogatym w składniki odżywcze. To wyjątkowe i soczyste mięso staje się jeszcze bardziej kruche po poddaniu go procesowi mrożenia. Jest to zarówno najbezpieczniejsza forma przechowywania dziczyzny jak również najlepszy sposób na wydobycie jej walorów smakowych. Właśnie w takiej formie dziczyzna będzie sprzedawana w Lidlu.
Dziczyzna obecna jest na polskich stołach od wieków. Wiemy jak wielu ma zwolenników, dlatego podjęliśmy decyzję, by akcyjnie zaproponować ją naszym klientom. Dzięki temu wysokiej jakości dziczyzna w atrakcyjnej cenie będzie mogła zagościć w wielu polskich domach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.
Od czwartku 29 września w ofercie znajdzie się m.in. gulasz z dzika (8,99 zł/300 g/1 opak.) i szynka z dzika (39,90 zł/1 kg). W najbliższym czasie klienci będą mogli zakupić także udziec z jelenia i gulasz z jelenia.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.
Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:
www.lidl.pl
Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/
https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument