Data publikacji: 2013-11-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czarny Piątek i Czarny Weekend w CDP.pl
Kategoria: BIZNES, Konsument
Czarny Piątek i Cyber Poniedziałek to jedne z najważniejszych dni dla amerykańskich handlowców. Już po raz drugi CDP.pl, z Grupy CD PROJEKT, przygotował dla swoich polskich klientów specjalne promocje związane z „Czarnym Weekendem”.
Czarny Piątek i Cyber Poniedziałek to jedne z najważniejszych dni dla amerykańskich handlowców. Już po raz drugi CDP.pl, z Grupy CD PROJEKT, przygotował dla swoich polskich klientów specjalne promocje związane z „Czarnym Weekendem”.
„Czarny Piątek”, czyli dzień wypadający po Dniu Dziękczynienia jest uważany za jedną z najważniejszych dat w kalendarzach amerykańskich handlowców. Z danych National Retail Federation wynika, że w zeszłym roku w trakcie weekendu obejmującego ten dzień, w USA 247 mln kupujących wydało w sklepach 59,1 mld dolarów.
Takie wydatki to efekt agresywnych promocji, które nierozerwalnie związane są z tym dniem. Promocji, które sprawiają, że Amerykanie często koczują przez całą noc przed sklepami czekając na ich otwarcie (które czasem jest przesuwane tego dnia nawet na godzinę 4 rano). Masowe zainteresowanie i rywalizacja o najlepsze okazje prowadzą nawet do wybuchów przemocy.
Takiej sytuacji nie muszą się obawiać klienci platformy cyfrowej dystrybucji CDP.pl, gdzie wszystkie zakupy i transakcje są realizowane przez internet. Dla swoich klientów CDP.pl przygotowało szereg promocji, które będą dostępne od piątku do poniedziałku włącznie. Poniedziałek wypadający po Czarnym Piątku jest nieformalnym świętem branży e-commerce, stąd nazwa Cyber Monday – Cyber Poniedziałek. Właśnie sklepy internetowe planują na ten dzień specjalne promocje. Nic dziwnego, że CDP.pl również wydłuża na ten dzień swój „Czarny Weekend” ze specjalnymi ofertami na gry, ebooki i inne towary dostępne w swoim e-sklepie.
„Jesteśmy jednym z pionierów, jeśli chodzi o wprowadzanie na polski rynek promocji związanych z Czarnym Piątkiem i Cyber Poniedziałkiem, bo robimy to już po raz drugi. Przed rokiem nasz pomysł został świetnie przyjęty przez klientów, liczymy na to, że tym razem będzie podobnie. Użytkownicy CDP.pl to grupa bardzo dobrze wyedukowanych i aktywnych konsumentów, musieliśmy przygotować więc dla nich coś specjalnego” – powiedział Dyrektor Zarządzający CDP.pl Michał Gembicki.
W ofercie platformy CDP.pl znajduje się obecnie około 3,3 tys. produktów: gier, ebooków, i ekomiksów – od października tego roku również audiobooków a także filmów. Od czwartku serwis przyjmuje zamówienia na elektroniczną wersję najnowszego bestsellera Andrzeja Sapkowskiego „Sezon Burz”, który będzie oferował na zasadzie wyłączności, opatrzony specjalnym wstępem pióra autora kultowego „Wiedźmina”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument