Aktualności Biznes Konsument

CDP.pl wychodzi z internetu, zaczyna kampanię plakatową

Plakaty zawierające kody QR będą reklamować premierę ebooka „Sezonu Burz” Andrzeja Sapkowskiego na platformie cyfrowej dystrybucji cdp.pl. To pierwszy raz, kiedy internetowy cdp.pl przenosi kampanię reklamową do

Data publikacji: 2013-12-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CDP.pl wychodzi z internetu, zaczyna kampanię plakatową
Kategoria: BIZNES, Konsument

Plakaty zawierające kody QR będą reklamować premierę ebooka „Sezonu Burz” Andrzeja Sapkowskiego na platformie cyfrowej dystrybucji cdp.pl. To pierwszy raz, kiedy internetowy cdp.pl przenosi kampanię reklamową do „realu”.

CDP.pl wychodzi z internetu, zaczyna kampanię plakatową BIZNES, Konsument - Plakaty zawierające kody QR będą reklamować premierę ebooka „Sezonu Burz” Andrzeja Sapkowskiego na platformie cyfrowej dystrybucji cdp.pl. To pierwszy raz, kiedy internetowy cdp.pl przenosi kampanię reklamową do „realu”.

Plakaty zawierające kody QR reklamują premierę ebooka „Sezonu Burz” Andrzeja Sapkowskiego na platformie cyfrowej dystrybucji cdp.pl. To pierwszy raz, kiedy internetowy cdp.pl przenosi kampanię reklamową do „realu”. Osoby, które zeskanują kod QR, wejdą na stronę serwisu cdp.pl będą mogły zamówią najnowszy bestseller Andrzeja Sapkowskiego.

CDP.plto platforma cyfrowej dystrybucji gier, filmów i ebooków uruchomionaw październiku zeszłego roku. Obecnie w jej ofercie znajduje się ponad  3,3 tys. produktów: ebooków, filmów, e-komiksów, gier oraz audiobooków. Wygodny system płatności umożliwia cieszenie się zakupem natychmiast po jego zakupie.

Już w czwarte 5 grudnia na cdp.pl odbędzie się wielka premiera ebooka Andrzeja Sapkowskiego „Sezon Burz”. Powieść w cyfrowej rozszerzonej wersji , dostępna jest na wyłączność jedynie w CDP.pl.

Osoby, które kupią „Sezon Burz” na cdp.pl otrzymają wersję rozszerzoną o wcześniej nie publikowany wstęp autora a także elektroniczną wersję albumu z grafikami ze świata Wiedźmina autorstwa studia CD Projekt RED oraz fragment albumu zespołu Percival inspirowany nadchodzącą grą „Wiedźmin 3: Dziki Gon”.

Już teraz można składać zamówienia przedpremierowe.

„Premiera Sezonu Burz to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Dlatego postanowiliśmy wyjść z promocją  z internetu do prawdziwego świata. Oczywiście nie wieszamy po prostu normalnych plakatów. Ich elementem będą kody QR a dla tych, którzy je wykorzystają będziemy mieć specjalną ofertę” – powiedział Michał Gembicki, Dyrektor Zarządzający CDP.pl.

Osoby, które za pośrednictwem kody QR zalogują się na cdp.pl, założą tam konto i zamówią „Sezon Burz” otrzymają specjalne zniżki na inne książki Andrzeja Sapkowskiego, które znajdują się w ofercie sklepu.

A to już wiesz?  Instytut Staszica włącza się w proces monitorowania prac legislacyjnych

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
CDP.pl wychodzi z internetu, zaczyna kampanię plakatową BIZNES, Konsument - Plakaty zawierające kody QR będą reklamować premierę ebooka „Sezonu Burz” Andrzeja Sapkowskiego na platformie cyfrowej dystrybucji cdp.pl. To pierwszy raz, kiedy internetowy cdp.pl przenosi kampanię reklamową do „realu”.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy