Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Warszawa, 14 pażdziernika 2016 r.Informacja prasowaSzukasz pracy – nie trać czujności podczas rekrutacjiCiekawe obowiązki, atrakcyjne wynagrodzenie, niskie wymagania wobec kandydata – takie ogłoszenia przyciąga
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Informacja prasowa Warszawa, 28.03.2018 r. Państwowa Inspekcji Pracy rozpatruje kolejne skargi od kierowców, których pracodawcy rozliczają na podstawie tzw. kilometrówek. Pomimo że prawo zabrania uzależniania wypłaty od przej
Samochód i opłaty z nim związane to jedne z najbardziej popularnych odliczeń „wrzucanych w koszty” przez wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą. Zgodnie z przepisami o podatku dochodowym CIT i PIT, do k
Warszawa, 11.10.2018 r.Informacja prasowa RODO może sparaliżować wybory samorządowe?Już 21 października wybierzemy przyszłych włodarzy naszych miast i wsi. Warto wiedzieć, że zarówno administracja, jak i komitety wyborcze
Warszawa, 1 grudnia 2016 rokuINFORMACJA PRASOWARośnie wiedza najmłodszych o bezpieczeństwie na drodzeW grudniu organizatorzy akcji edukacyjnej „Bezpiecznie z Profi Credit” spotkają się z ponad 200 uczniami bielskich
Przepisy ustawy o podatku od towarów i usług umożliwiają odzyskanie uprzednio zapłaconego podatku VAT od należności, które nie zostały zapłacone przez nabywcę będącego podatnikiem od towarów i usług. Od 1 stycznia 2013 r
Warszawa, 27października 2016 rokuINFORMACJA PRASOWAProfi Credit Polska uczy bezpieczeństwa w szkołachRusza projekt „Bezpiecznie z Profi Credit”, w ramach którego ok. 2,5 tys. uczniów szkół podstawowych i gimnazj�
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra