Liczba rowerzystów ? ofiar wypadków drogowych ro?nie, tak samo, jak ro?nie, odsetek rowerzystów ? u?ytkowników ruchu. Wynika to nie tylko z mody na ?eko-styl? ale i z warunków ekonomicznych, czyli rosn?cych cen paliwa. Na co mo?
Badanie AVMTo już świąteczna tradycja: W czasie Bożego Narodzenia osoby poniżej 25 roku życia pomagają rozwiązywać problemy techniczneBerlin | 81 procent młodych Europejczyków w przedziale wiekowym 16 – 24 lat w czas
InFakt uruchamia program Bug Bounty. Będą nagrody za wykrycie luk bezpieczeństwaFirma inFakt, jako jedna z pierwszych w Polsce, otwiera program Bug Bounty. Podobnie jak największe firmy technologiczne na świecie, chce płacić u�
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Za nami Dzień polskiej żywności. Za sprawą nietypowego święta, 25 sierpnia (już po raz czwarty) rodzime produkty spożywcze były w centrum zainteresowania. Pomysłod
Wielu przedsiębiorców obawia się kontroli dokonywanych przez Państwową Inspekcję Pracy. Czy rzeczywiście są powody do zmartwień? Czy przestrzegając przepisów Kodeksu pracy możemy czuć się spokojni? Czy warto ryzykować po
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłoś
Badanie Fortinet: znacząca rola cyberochrony w środowisku technologii operacyjnychIstnieje świadomość znaczenia cyberbezpieczeństwa, ale też wciąż istnieją przeszkody Warszawa, 20.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedz
AVM wprowadza na rynek FRITZ!Repeater 1200 i FRITZ!Repeater 600Dwa nowe repeatery FRITZ! do optymalnych połączeń w sieci MESH WiFiFirma AVM, niemiecki producent urządzeń sieciowych, wprowadza na polski rynek dwa wzmacniacze sygn
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza rów