Informacja prasowa28/11/2019Serwis Domeny.pl radzi jak rozpoznać i chronić się przed phishingiemAż 96 proc. firm na świecie wskazało phishing jako największe zagrożenie dla ich organizacji w 2020 roku. Z kolei 76 proc. firm
1 lutego 2013 roku wchodzą w życie przepisy wdrażające w Polsce wymogi dyrektywy UCITS IV. Dla osób nabywających jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zmiana ta oznacza przede wszystkim łatwiejszy dostęp do przejrzysty
Warszawa, 23 marca 2018 r.Informacja prasowa Konkursy należą do popularnych metod promocyjnych. Mogą być przygotowywane przez różne organizacje, fundacje non-profit, firmy, czasopisma, stacje telewizyjne etc. Najczęściej pods
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2020Nie daj się okraść w ferie!Ferie zimowe to czas, kiedy ośrodki i stoki narciarskie pękają w szwach. Każdy z nas lekko rozkojarzony czasem wolnym od pacy czy szkoły pozwala sobie na w
Jedynie 27 proc. ankietowanych Polaków darzy zaufaniem krajowy system prawny, a 22 proc. przynaje, że ufa służbie cywilnej – dowodzą tego wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands.Brak zaufania do sytemu prawnego
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Złośliwe oprogramowanie Dharma atakuje sektor MŚP – raport SophosKraków, 21 sierpnia 2020 – W 2020 roku popularne jest złośliwe oprogramowanie Dharma, które atakuje głównie małe i średnie firmy – wyn
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra