Autor: Konrad Gałaj-Emiljańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych. Sp
Cztery sposoby na zapewnienie ciągłości działania centrów danychCiągłość pracy centrów danych ma krytyczne znaczenie dla wielu gałęzi gospodarki: sektora bankowego, usług IT, firm telekomunikacyjnych, branży usługowej c
Niuanse w prawie autorskim – kiedy twój dorobek wcale nie należy do Ciebie2019-07-08 Prawo autorskie ma dualistyczny charakter – wyróżniamy autorskie prawa osobiste i autorskie prawa majątkowe. Każde z nich jest
Popularne aplikacje na celowniku cyberprzestępcówAnalitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli w ostatnim czasie niebezpieczne luki w programie Adobe Photoshop oraz trojana zaszytego w plikach Microsoft Word.Podatnośc
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza rów
Fortinet prezentuje wyniki najnowszego „Global Threat Landscape Report”Cyberprzestępcy ukierunkowali swoje działania przede wszystkim na osoby pracujące zdalnie, aby uzyskać dostęp do firmowych sieci i poufnych danych
Informacja prasowaPrzasnysz, 02.09.2019 r.Do szkoły na rowerze. Jak zabezpieczyć pojazd przed kradzieżą?Rowery wymagają odpowiednich zabezpieczeń przed kradzieżą. Dobrze wiedzieć, jak chronić swój jednoślad przed zainter
Równowartość tysiąca dolarów za odszyfrowanie plików – uwaga na nowe oprogramowanie ransomwareNemty – taką nazwę nosi nowe, szybko rozprzestrzeniające się złośliwe oprogramowanie typu ransomware, które szy
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra