Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjali
W ewentualnym sporze s?dowym, o którym pisz? gazety mi?dzy Polsk? Izb? Ksi??ki a portalem chomikuj.pl, portal ten mo?e zas?ania? si? ustaw? o ?wiadczeniu us?ug drog? elektroniczn?, cho? z pewno?ci? sprawa jest skomplikowana i ba
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia,Ż2019,Ż – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatni
Sześć sposobów, jak stworzyć i stosować bezpieczne hasłoSpecjaliści ds. cyberbezpieczeństwa stale zwracają uwagę na konieczność stosowania odpowiednio silnych i zróżnicowanych haseł do różnych kont online. Problem jes
AVM wprowadza na rynek FRITZ!Repeater 1200 i FRITZ!Repeater 600Dwa nowe repeatery FRITZ! do optymalnych połączeń w sieci MESH WiFiFirma AVM, niemiecki producent urządzeń sieciowych, wprowadza na polski rynek dwa wzmacniacze sygn
Liczba rowerzystów ? ofiar wypadków drogowych ro?nie, tak samo, jak ro?nie, odsetek rowerzystów ? u?ytkowników ruchu. Wynika to nie tylko z mody na ?eko-styl? ale i z warunków ekonomicznych, czyli rosn?cych cen paliwa. Na co mo?
Informacja prasowa 23/07/2019Minęło właśnie 5 lat od ogłoszenia otwarcia kodu Kubernetes przez GoogleGrape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacjiW czerwcu minęło 5 lat kiedy to Google oficjalnie ogłosił otwarci
Data 20 08 2020Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?GDAĹSK – Z przemysłem 4.0 kojarzą się głównie automatyzacja i roboty. Tych ostatnichw polskich zakładach ma być w t
Chcesz założyć spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością? Jednym z najważniejszych kroków prawnych jest podpisanie umowy spółki, która jest sporządzana przez notariusza. To pierwszy wydatek. Kolejny związany jest często
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra