W czasach, gdy rynek pracy jest niestabilny, a blisko 3 miliony Polaków pozostaje bez stałego zatrudnienia – wielu z nas zastanawia się, czy istnieje sposób na zabezpieczanie się w przypadku utraty pracy? Rozwiązaniem mo�
Dlaczego jednostki samorządowe są atrakcyjnym celem dla cyberprzestępców?Skutki współczesnych cyberataków mogą być odczuwane nie tylko w wymiarze finansowym. W przypadku naruszenia bezpieczeństwa IT w samorządach wykradzion
Warszawa, 29.07.2020 r.Informacja prasowaŚrednio co 39 sekund odbywa się atak hakerski na komputery z dostępem do sieci – wynika z danych podanych przez Security Magazine. Jednak nasze cenne firmowe i prywatne informacje m
Przepisy ustawy o podatku od towarów i usług umożliwiają odzyskanie uprzednio zapłaconego podatku VAT od należności, które nie zostały zapłacone przez nabywcę będącego podatnikiem od towarów i usług. Od 1 stycznia 2013 r
Data 4 11 2020IoT słabym ogniwem przemysłuGDAĹSK – Każdego dnia podejmowanych jest nawet 230 tysięcy prób cyberataków wykorzystujących złośliwe oprogramowanie. Skala zagrożeń, dotyczących także biznesu oraz p
Badanie Fortinet: znacząca rola cyberochrony w środowisku technologii operacyjnychIstnieje świadomość znaczenia cyberbezpieczeństwa, ale też wciąż istnieją przeszkody Warszawa, 20.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedz
Warszawa, 27.11.2018 r.Informacja prasowa 181 dni – tyle upłynęło od wejścia w życie unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Na początku listopada polski rząd przyjął ostatni pakiet przepisów związany
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra