Jak nie paść ofiarą wyłudzenia?Szybkie pożyczki są w Polsce coraz popularniejsze i wiele osób korzysta z nich z zadowoleniem. Jednak obok oficjalnego, dość mocno kontrolowanego i uregulowanego rynku, ciągle funkcjonuje wielu
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
19 października wchodzi w życie nowelizacja ustawy prawo o ruchu drogowym. Jeszcze więcej zmian czeka kierowców od 19 stycznia, kiedy modyfikacji ulegną nie tylko przepisy wspomnianej ustawy, ale również ustawy o kierujących po
Informacja prasowa20/11/2019Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienićTylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają. Głównym powodem s
Z nowym rokiem akademickim wprowadzono nowe zasady stypendialne na uczelniach. Nowelizacja ustawy o szkolnictwie wyższym* zastąpi wszystkim znane stypendium naukowe tak zwanym stypendium rektora dla wybitnych. Przyznaje się je na wn
Chcesz założyć spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością? Jednym z najważniejszych kroków prawnych jest podpisanie umowy spółki, która jest sporządzana przez notariusza. To pierwszy wydatek. Kolejny związany jest często
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza rów
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą cz�
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra