Warszawa, 10 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa RODO to ostatnio gorący temat. Zostało już bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie do nowego unijnego rozporządzenia. Niestety na niewiedzy i wkradających się emocjach prz
Wielu przedsiębiorców obawia się kontroli dokonywanych przez Państwową Inspekcję Pracy. Czy rzeczywiście są powody do zmartwień? Czy przestrzegając przepisów Kodeksu pracy możemy czuć się spokojni? Czy warto ryzykować po
Jak pozostać cyberbezpiecznym w czasie Black FridayKlienci i sprzedawcy nie są jedynymi, którzy przygotowują się do największego sezonu zakupowego w ciągu roku. Przedświąteczna gorączka to także duże wydarzenie dla cyberpr
4 października w Poznaniu odbędzie się Konferencja Partnerów Programu WOP, funkcjonującego w serwisie Allegro od 2004 roku. Jak co roku będzie to najważniejsze spotkanie przedstawicieli Grupy Allegro z reprezentantami współpra
Fortinet prezentuje wyniki najnowszego „Global Threat Landscape Report”Cyberprzestępcy ukierunkowali swoje działania przede wszystkim na osoby pracujące zdalnie, aby uzyskać dostęp do firmowych sieci i poufnych danych
Warszawa, 07.01.2019 r.Informacja prasowaPierwsze finansowe kary w Europie są już nakładane. Niechlubnym przykładem została Portugalia. Organ nadzorczy w tym kraju – Comissóo Nacional de Proteçóo de Dados (CNPD) ̵
W dniu 20 lipca 2012 r. Amber Gold sp. z o.o. z?o?y?a w S?dzie Okr?gowym w Warszawie pozew przeciwko Komisji Nadzoru Finansowego domagaj?c si? m.in. zakazania Komisji Nadzoru Finansowego naruszania dóbr osobistych spó?ki
Równowartość tysiąca dolarów za odszyfrowanie plików – uwaga na nowe oprogramowanie ransomwareNemty – taką nazwę nosi nowe, szybko rozprzestrzeniające się złośliwe oprogramowanie typu ransomware, które szy
Samochód i opłaty z nim związane to jedne z najbardziej popularnych odliczeń „wrzucanych w koszty” przez wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą. Zgodnie z przepisami o podatku dochodowym CIT i PIT, do k
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra