Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rokWarszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard
Zdrowy smak natury:Krem z brokułu z mleczkiem kokosowym i tofuZaskakujące połączenie brokułu z mleczkiem kokosowym pozwoliło na stworzenie wyjątkowo aromatycznego dania o niepowtarzalnym smaku. Gęsty, sycący krem o pięknym
Cloud Computing coraz częściej znajduje zastosowanie poza branżą IT. Do chmury sięgają m.in. prawnicy, którzy coraz częściej stają przed wyborem oprogramowania wspierającego zarządzanie kancelarią. Idea chmury przenosi ci
Praca zdalna to jeden z najczęściej oczekiwanych przez pracowników benefitów. Wielu z nich wskazuje możliwość pracy spoza biura jako jeden z najważniejszych aspektów pozafinansowych zatrudnienia. Eksperci Fortinet przypominaj�
1 lutego 2013 roku wchodzą w życie przepisy wdrażające w Polsce wymogi dyrektywy UCITS IV. Dla osób nabywających jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zmiana ta oznacza przede wszystkim łatwiejszy dostęp do przejrzysty
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia,Ż2019,Ż – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatni
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowod
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska zbiórka poparcia Deklaracji Praw Podatnika. Organizatorzy akcji Wydawnictwo Wiedza i Praktyka i Krajowa Izba Doradców Podatkowych, chcą, by Deklaracja stała się obowiązując
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra