Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
Warszawa, 11 października 2017INFORMACJA PRASOWACarefleet angażuje polskie firmy w niesienie pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firm
Warszawa, 03.10.2018 r.Informacja prasowa W ostatnich latach wzrosło w Polsce zainteresowanie działalnością charytatywną. Coraz chętniej angażujemy się we wszelkie inicjatywy organizacji pozarządowych niosących pomoc potrze
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza rów
Informacja prasowa, Warszawa, 14.05.2018 r.Deficyt pracowników na polskim rynku pracy sprawia, że firmy coraz częściej decydują się na zatrudnianie cudzoziemców. Najchętniej o etat w Polsce starają się obywatele państw z Eu
Cyberprzestępcy polują na małe i średnie firmyWedług danych należącego do firmy Fortinet laboratorium FortiGuard, tylko w trzecim kwartale 2018 r. liczba unikalnych wariantów złośliwego oprogramowania wzrosła aż o 43 proc.
Podczas organizowanego przez Vertiv spotkania LinkedIn Live omówiona zostanie sytuacja na globalnym rynku usług kolokacyjnychWarszawa [11.09. 2020] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz rozwiąza
Badanie Fortinet – 74% przedsiębiorstw doświadczyło naruszenia bezpieczeństwa systemów przemysłowychTrend, w ramach którego w firmach łączone są ze sobą systemy z dziedziny technologii informacyjnej (IT) oraz operac
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra