Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie prof
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Ile kosztuje przestój w działaniu centrów danych?Ĺťadna z wielu zmian, jakich przedsiębiorstwa doświadczyły w trakcie cyfrowej rewolucji, nie jest tak głęboka, jak wzrost uzależnienia od systemów informatycznych. Dla wielu
Informacja prasowa20/11/2019Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienićTylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają. Głównym powodem s
Bezpieczna łazienka dla senioraZachowanie wysokiego poziomu ergonomii staje się priorytetową kwestią przy aranżowaniu pomieszczenia, z którego przyjdzie korzystać osobom mającym problemy z poruszaniem się. Szczególne znaczen
Informacja prasowa, Warszawa, 14.05.2018 r.Deficyt pracowników na polskim rynku pracy sprawia, że firmy coraz częściej decydują się na zatrudnianie cudzoziemców. Najchętniej o etat w Polsce starają się obywatele państw z Eu
Data 20 08 2020Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?GDAĹSK – Z przemysłem 4.0 kojarzą się głównie automatyzacja i roboty. Tych ostatnichw polskich zakładach ma być w t
Warszawa, 11.10.2018 r.Informacja prasowa RODO może sparaliżować wybory samorządowe?Już 21 października wybierzemy przyszłych włodarzy naszych miast i wsi. Warto wiedzieć, że zarówno administracja, jak i komitety wyborcze
Miliardy dolarów strat oraz skradzionych kont – największe cyberataki i wycieki danych ostatnich latKraków, 13 lutego 2019 r. – Najwyższe straty spowodowane przez cyberatak wyniosły 10 mld dolarów. W największym
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra