Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że c
1 lutego 2013 roku wchodzą w życie przepisy wdrażające w Polsce wymogi dyrektywy UCITS IV. Dla osób nabywających jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zmiana ta oznacza przede wszystkim łatwiejszy dostęp do przejrzysty
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
W ostatnim czasie można zaobserwować tendencję zmierzającą do rozstrzygania sporów w systemie tzw. pozwów zbiorowych. Kilka dni temu prasę obiegła informacja o pozwie zbiorowym przeciwko Pobieraczek.pl, wcześniej pozew zbioro
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rokWarszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard
Wczoraj obchodzili?my Dzie? Ochrony Praw Podatnika po?wi?cony prawom i przywilejom podatników. W tym roku eksperci skupili si? na identyfikacji i obna?eniu najwi?kszych absurdów i bubli podatkowych. 16 maja w Warszawie o
Fortinet ostrzega: uwaga na aplikację ai.type oraz nową kampanię ransomwareAnalitycy z FortiGuard Labs firmy Fortinet opublikowali najnowszy cotygodniowy przegląd cyberzagrożeń. Zwracają w nim uwagę na nową kampanię ransomwa
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia,Ż2019,Ż – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatni
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra