Wielodzietne rodziny nie mogą liczyć na ulgowe traktowanie w bankach – wynika z analizy przeprowadzonej przez doradców finansowych Aspiro – zabrania im tego prawo.Banki nie mają obowiązku prowadzenia polityki pr
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Zakaz sprzedaży papierosów mentolowych oraz tzw. slimów oznaczałby duże straty dla polskich przedsiębiorców. Wprowadzenie dyrektywy tytoniowej w kształcie proponowanym przez Komisję Europejską oznaczałoby zwiększenie szarej
Warszawa, 03.10.2018 r.Informacja prasowa W ostatnich latach wzrosło w Polsce zainteresowanie działalnością charytatywną. Coraz chętniej angażujemy się we wszelkie inicjatywy organizacji pozarządowych niosących pomoc potrze
Warszawa, 01 marca 2018 r. Wszystkie placówki oświatowe mają obowiązek chronić dane osobowe dzieci i ich rodziców. Niestety nie istnieją ściśle określone regulacje co do przetwarzania informacji przez tego typu instytucje,
Warszawa, 29.07.2020 r.Informacja prasowaŚrednio co 39 sekund odbywa się atak hakerski na komputery z dostępem do sieci – wynika z danych podanych przez Security Magazine. Jednak nasze cenne firmowe i prywatne informacje m
Badanie AVMTo już świąteczna tradycja: W czasie Bożego Narodzenia osoby poniżej 25 roku życia pomagają rozwiązywać problemy techniczneBerlin | 81 procent młodych Europejczyków w przedziale wiekowym 16 – 24 lat w czas
W 2011 roku w laboratorium informatyki śledczej Mediarecovery wykonano 618 ekspertyz komputerów oraz urządzeń mobilnych: telefonów, smartfonów czy nawigacji GPS. W większości przypadków nie dotyczyły p
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów danychWarszawa [
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra