Warszawa, 19 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacj
Informacja prasowa20/11/2019Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienićTylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają. Głównym powodem s
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
Praca zdalna to jeden z najczęściej oczekiwanych przez pracowników benefitów. Wielu z nich wskazuje możliwość pracy spoza biura jako jeden z najważniejszych aspektów pozafinansowych zatrudnienia. Eksperci Fortinet przypominaj�
Prezydent Bronisław Komorowski podpisał nowelizację ustawy o usługach płatniczych. Wymusza ona obniżenie stawki opłaty interchange, która, jest pobierana przez banki wydające karty płatnicze przy każdej bezgotówkowej trans
Na najbliższym posiedzeniu komisji finansów publicznych, 22 października, dyskutowane będą między innymi rozwiązania w zakresie, akcyzy na, wyroby tytoniowe. Ten temat budzi sporo kontrowersji dotyczy bowiem z jednej strony po
Informacja prasowa, Warszawa, 14.05.2018 r.Deficyt pracowników na polskim rynku pracy sprawia, że firmy coraz częściej decydują się na zatrudnianie cudzoziemców. Najchętniej o etat w Polsce starają się obywatele państw z Eu
Ile kosztuje przestój w działaniu centrów danych?Ĺťadna z wielu zmian, jakich przedsiębiorstwa doświadczyły w trakcie cyfrowej rewolucji, nie jest tak głęboka, jak wzrost uzależnienia od systemów informatycznych. Dla wielu
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rokWarszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra