Od 2012 roku czeka nas prawdziwa rewolucja w przepisach drogowych i w przepisach dotyczących prawa jazdy. Jakie nowe kategorie pojawią się w regulaminie i do czego będą uprawniać? Za ile punktów będzie można straci�
Prowadząc praktykę adwokacką wielokrotnie zauważyliśmy, że przedsiębiorcom nie są znane odrębności w zakresie ciężaru dowodu w sprawach z udziałem konsumentów.Należy przypomnieć, że zgodnie z art. 6 kodeksu cywi
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska zbiórka poparcia Deklaracji Praw Podatnika. Organizatorzy akcji Wydawnictwo Wiedza i Praktyka i Krajowa Izba Doradców Podatkowych, chcą, by Deklaracja stała się obowiązując
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Reklamacja, a może zwrot zakupionego sprzętu na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – z jakich praw przysługujących konsumentom można korzystać, gdy zakupiony towar ulegnie awarii, odbiega
Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necieCoraz cieplejsza pogoda i słońce za oknem, ale polskiego użytkownika sieci to nie powstrzymuje przed surfowaniem po cyberświecie. W maju z Internetu regularnie korzystało 28,3 mln Pol
Kwartalny raport Fortinet: cyberprzestępcy zmieniają priorytety i rzadziej stosują phishing Warszawa, 04.12.2019 Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, zapr
Jak zdalny dostęp pomaga dbać o infrastrukturę ITObecnie dostęp do kluczowych zasobów przedsiębiorstwa znajdujących się w centrach danych jest utrudniony ze względów bezpieczeństwa, a firmy ze wszystkich branż zmagają si�
Praca zdalna to jeden z najczęściej oczekiwanych przez pracowników benefitów. Wielu z nich wskazuje możliwość pracy spoza biura jako jeden z najważniejszych aspektów pozafinansowych zatrudnienia. Eksperci Fortinet przypominaj�
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra