Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
Niemal co piąty niepełnoletni w Polsce ma legalne konto na Allegro, zwiększa się również odsetek młodych posiadających własny rachunek w banku. Tymczasem według prawa osoby między 13 a 18 rokiem życia mają ograniczon
Zwiększanie wydajności i efektywności przy ograniczaniu zatrudniania oraz cięciu kosztów – to codzienność, z którą muszą mierzyć się firmy. Kryzys, niestabilna sytuacja rynkowa a do tego niepewna przyszłość zmusz
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory
materiał prasowy, 26 marca 2019Skąd wziąć brakującą godzinę na wykresówce? Zmiana czasu już blisko.Aż 84% przebadanych obywateli Unii Europejskiej jest za całkowitą rezygnacją ze zmiany czasu. Co myślą o tym kierowcy
Zastanawiasz się, po co Ci elementarz finansowy? Odpowiedź jest prosta – może wskazać drogę do dobrobytu. Idąc tą drogą być może dojdziesz nawet do finansowej wolności. Jeśli tego pragniesz – słuchaj autorytet�
Kontrowersyjna umowa ACTA nie zrewolucjonizuje zasad działania małych i średnich przedsiębiorców, Podpisanie umowy ACTA przez Polskę wywołało wśród internautów liczne kontrowersje związane z, obawami o możliwość cenz
Równowartość tysiąca dolarów za odszyfrowanie plików – uwaga na nowe oprogramowanie ransomwareNemty – taką nazwę nosi nowe, szybko rozprzestrzeniające się złośliwe oprogramowanie typu ransomware, które szy
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowod