Od 2012 roku czeka nas prawdziwa rewolucja w przepisach drogowych i w przepisach dotyczących prawa jazdy. Jakie nowe kategorie pojawią się w regulaminie i do czego będą uprawniać? Za ile punktów będzie można straci�
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Cyberprzestępcy wykorzystują hasło „Black Lives Matter” do ataków phishingowych na całym świecieCyberprzestępcy często wykorzystują wydarzenia o globalnym zasięgu, aby przeprowadzać nowe ataki phishingowe. Cały
Internet rzeczy w ochronie zdrowia – jak rozwija się kategoria IoMT?Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć
Warszawa, 25.07.2018 r.Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej osób. Według raportu gs.s
Warszawa, 01 marca 2018 r. Wszystkie placówki oświatowe mają obowiązek chronić dane osobowe dzieci i ich rodziców. Niestety nie istnieją ściśle określone regulacje co do przetwarzania informacji przez tego typu instytucje,
Analiza FortiGuard: podatności w popularnych urządzeniach sieciowychNiebezpieczne luki w popularnych modemach i routerach, nowe trojany i oprogramowanie typu ransomware – analitycy z FortiGuard Labs firmy Fortinet prezentuj�
W związku z oświadczeniem Pana Posła Johna Abrahama Godsona, w którym Pan Poseł dystansuje się od własnych wypowiedzi dla tygodnika WPROST (nr 43/2012), informujemy, że Pan Poseł Godson zgodził się na rozmowę z Magdaleną R
Warszawa, 27.11.2018 r.Informacja prasowa 181 dni – tyle upłynęło od wejścia w życie unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Na początku listopada polski rząd przyjął ostatni pakiet przepisów związany
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra