Informacja prasowa25/02/2020Domeny.pl: cena za utrzymanie domeny .com została uwolniona, będzie rosła o 7 proc. na rok Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na ca�
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (,
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach
Miliardy dolarów strat oraz skradzionych kont – największe cyberataki i wycieki danych ostatnich latKraków, 13 lutego 2019 r. – Najwyższe straty spowodowane przez cyberatak wyniosły 10 mld dolarów. W największym
Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty
Wakacyjna dieta dzieci poza kontrolą rodziców – jak to zmienić?Co drugi rodzic nie ma świadomości, czym jego dziecko żywi się w trakcie wakacji – wynika z badań przeprowadzonych przez Mixit.pl. Problemem jest b
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
Data 18 09 2020Nowe prawo budowlane: instalacje fotowoltaiczne bezpieczniejsze, ale bardziej kosztowne. Komentarz eksperta Bartłomiej Jaworski, Product Manager w firmie Eaton19 września wchodzi w życie nowelizacja ustawy o
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą cz�
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra