1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia,Ż2019,Ż – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatni
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 16.09.2019Od soboty 7 września br. weszły w życie zmiany w Kodeksie pracy. Uległy im zapisy dotyczące dyskryminacji i równego traktowania, mobbingu, świadectwa pracy oraz przedawnienia roszczeń ze s
Fortinet ostrzega: uwaga na aplikację ai.type oraz nową kampanię ransomwareAnalitycy z FortiGuard Labs firmy Fortinet opublikowali najnowszy cotygodniowy przegląd cyberzagrożeń. Zwracają w nim uwagę na nową kampanię ransomwa
Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty
Informacja prasowaWarszawa, 24.09.2019 r.Sztuczna inteligencja (ang. AI – Artificial Intelligence) dynamicznie się rozwija i stanowi przyszłość medycyny. Już doskonale sprawdza się przy diagnozowaniu różnych schorzeń
Warszawa, 07.09.2018 r. Koniec wakacji nadszedł nieubłaganie. Z początkiem września placówki oświatowe przyjęły nowych podopiecznych i uczniów. Rozpoczął się rok szkolny, obfitujący w szereg nowych obowiązków oraz wyzw
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Nie tylko Darknet. Gdzie „etyczni hakerzy” szukają informacji o cyberzagrożeniach?Analiza i wykrywanie cyberzagrożeń pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom przygotować się na ataki oraz łagodzić ich skutki. W mia
Informacja prasowa21/06/2018Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetoweCyberprzestępcy coraz częściej przeprowad
Warszawa, 23 marca 2018 r.Informacja prasowa Konkursy należą do popularnych metod promocyjnych. Mogą być przygotowywane przez różne organizacje, fundacje non-profit, firmy, czasopisma, stacje telewizyjne etc. Najczęściej pods