Informacja prasowaWarszawa, 26.03.2018 r. Ilość generowanych dziś danych potrafi przyprawić o zawrót głowy. Według raportu IDC, w ciągu najbliższych 10-ciu lat należy spodziewać się ponad 900 proc. ich wzrostu. Dane same
W czasach, gdy rynek pracy jest niestabilny, a blisko 3 miliony Polaków pozostaje bez stałego zatrudnienia – wielu z nas zastanawia się, czy istnieje sposób na zabezpieczanie się w przypadku utraty pracy? Rozwiązaniem mo�
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów danychWarszawa [
W Finlandii, Szwecji, Niemczech, na Łotwie oraz Litwie – w tych państwach funkcjonuje nakaz jazdy na zimowych oponach. W Polsce od pewnego czasu posłowie zastanawiają się, czy owego obowiązku regulowanego przepisami nie w
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
W ramach obchodów XXX-lecia istnienia samorządu radców prawnych, 31 maja Krajowa Rada Radców Prawnych zorganizowała konferencję pt. „Prawnik jutra”, w trakcie której dyskutowano o tym czy i jak zmieniają się oczeki
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie prof
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra