Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
14 maja 2013 r. odbyło się w sejmie pierwsze czytanie rządowego projektu ustawy o zmianach Kodeksu pracy oraz niektórych innych ustaw. Projekt ten zakłada, że wszystkie kobiety, które urodziły dzieci w 2013 roku, otrzymują dod
Nie tylko Darknet. Gdzie „etyczni hakerzy” szukają informacji o cyberzagrożeniach?Analiza i wykrywanie cyberzagrożeń pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom przygotować się na ataki oraz łagodzić ich skutki. W mia
24 października weszła w życie ustawa o usługach płatniczych. Jej zadaniem jest uporządkowanie rynku płatności i zwiększenie bezpieczeństwa obrotu pieniężnego. Przedsiębiorstwa pośredniczące w rozliczeniach gotówk
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
Informacja prasowa25/02/2020Domeny.pl: cena za utrzymanie domeny .com została uwolniona, będzie rosła o 7 proc. na rok Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na ca�
Popularne aplikacje na celowniku cyberprzestępcówAnalitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli w ostatnim czasie niebezpieczne luki w programie Adobe Photoshop oraz trojana zaszytego w plikach Microsoft Word.Podatnośc
Informacja prasowa20/11/2019Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienićTylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają. Głównym powodem s
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że c
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra