Data publikacji: 2015-07-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Virtual Brain z projektem społecznym dla Biura Informacji Kredytowej
Kategoria: BIZNES, Konsument
Agencja kreatywna, Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video dla swoich klientów, stworzyła w ramach projektu społecznego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej cykl krótkich filmów edukacyjnych.
Agencja kreatywna, Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video dla swoich klientów, stworzyła w ramach projektu społecznego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej cykl krótkich filmów edukacyjnych.
Projekt pod nazwą „Buduj dobrą historię” powstał w myśl idei edukowania tej części społeczeństwa, która korzysta z jakichkolwiek form pożyczek, kredytów, a także kart kredytowych. Poprzez pięć prostych i przejrzystych w swojej formie animacji, BIK pokazuje, jak szybko sprawdzimy swój scoring kredytowy, na czym polega budowanie naszej historii kredytowej, jak o nią dbać czy też jak sprawdzić własną wiarygodność finansową. Jeden z filmów podpowiada także, co zrobić w sytuacji, kiedy zginie nam dowód osobisty, a ktoś podszywa się pod naszą tożsamość w celu zaciągnięcia zobowiązań finansowych.
„Podstawowym narzędziem tej kampanii informacyjnej są krótkie filmy, które w klarowny sposób opowiadają o sprawach nie do końca dla wszystkich oczywistych. Finanse, kredyty, karty kredytowe nadal stanowią często temat z pogranicza przysłowiowej ‘czarnej magii’. A jest on obecnie bardzo na czasie ze względu na wysoki kurs CHF i obawy kredytobiorców o to, czy zdołają spłacić kolejną ratę i jak ewentualne opóźnienie wpłynie na postrzeganie ich wiarygodności przez instytucje finansowe.” – mówi Derrick Ogrodny, Dyrektor Zarządzający Virtual Brain. „Dobrze przemyślany i skonstruowany content video, mimo trudnej tematyki, pozwala widzowi zrozumieć omawiane zagadnienia. Poza tym przekaz video, gwarantuje zainteresowanie widza i zwiększa szansę na to, że nasz przekaz wybije się spośród innych informacji. Jak widać na przykładzie naszej współpracy z Biurem Informacji Kredytowej, branded content to dobre rozwiązanie w przypadku zaprezentowania bardziej specjalistycznych zagadnień”.
Z badania opinii przeprowadzonego przez MillwardBrown na zlecenie Biura Informacji Kredytowej i Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy wynika, że tylko 17% badanych myśląc o zaciągnięciu kredytu zamierza sprawdzić swoją historię kredytową w BIK. „Wiedza o tym, jakie informacje na nasz temat znajdują się w bazie BIK, może znacznie ułatwić odpowiednie przygotowanie się do złożenia wniosku kredytowego” – mówi Małgorzata Bielińska – Dyrektor ds. Edukacji w BIK. Podkreśla, iż łatwy dostęp do danych na swój temat i korzystanie z prostych rozwiązań BIK-u to pełna kontrola nad własnym wizerunkiem finansowym oraz ochrona przed wyłudzeniem kredytu.
Wszystkie filmy dostępne są na kanale Youtube Biura Informacji Kredytowej:
1. Czyszczenie BIK – prawda czy mit
2. Historia kredytowa – warto ją mieć
https://youtu.be/rN2LqCRVT7I
3. Scoring BIK – czy warto zbierać punkty?
https://youtu.be/cYToMin5w4Ujego
4. Wiarygodność finansowa – jak ją sprawdzić?
https://youtu.be/wpZpJEBea9E
5. Zastrzeganie dowodu osobistego
https://www.youtube.com/watch?v=S0H1JpUkfNA
______________________________________________________________________________________________
Kontakt:
Public Relations Virtual Brain
Agata Jaremczuk-Sadkowska
email: [email protected]
kom.: 503 01 77 66
______________________________________________________________________________________________
O agencji Virtual Brain
Agencja Virtual Brain realizuje video „branded content”, który jej klienci szeroko wykorzystują do komunikacji ze swoimi odbiorcami w internecie (w tym w mediach społecznościowych) i w TV. Agencję w roku 2014 założył Derrick Ogrodny – absolwent Loyola University w Chicago (USA) na kierunku produkcji telewizyjnej. Fascynat przekazu video w sieci, głęboko wierzący, że przyszłością komunikacji z konsumentem jest „branded content”. Specjalista w dziedzinie Content Marketingu. Od 18 lat związany z mediami w USA, Polsce, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Czarnogórze.
Zarządzał m. in. działem On-Air w Discovery Networks CEE, działem produkcji w Comedy Central Studios Arabia w Abu Zabi. Jako dyrektor kreatywny w MTV Networks Polska realizował projekty z zakresu branded content. Był pierwszym channel managerem stacji Comedy Central Polska i Nickelodeon Polska, odpowiedzialnym za wprowadzenie tych kanałów do Polski. Doradzał w zakresie contentu nadawcom w Polsce, Czarnogórze, Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Współtwórca pasm specjalnych dla Discovery Channel tj: „Weekend XXL” i „Aviation Weekend”.
www.virtualbrain.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument