Zdrowy smak natury:Krem z brokułu z mleczkiem kokosowym i tofuZaskakujące połączenie brokułu z mleczkiem kokosowym pozwoliło na stworzenie wyjątkowo aromatycznego dania o niepowtarzalnym smaku. Gęsty, sycący krem o pięknym
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia,Ż2019,Ż – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatni
Informacja prasowa29/11/2018Pivotal stworzył benchmark dla firm, które chcą sprawdzić, jak wygląda ich cyfrowa transformacjaW krajach rozwiniętych już 37 proc. aplikacji działa w chmurzePośród wszystkich systemów IT wyko
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowod
Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
Cztery sposoby na zapewnienie ciągłości działania centrów danychCiągłość pracy centrów danych ma krytyczne znaczenie dla wielu gałęzi gospodarki: sektora bankowego, usług IT, firm telekomunikacyjnych, branży usługowej c
TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
Informacja prasowa21/06/2018Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetoweCyberprzestępcy coraz częściej przeprowad
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjali
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra