Warszawa, 11 października 2017INFORMACJA PRASOWACarefleet angażuje polskie firmy w niesienie pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firm
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 rok
Warszawa, 22.06.2018 r.Informacja prasowa Wakacje to dla większości z nas czas odpoczynku, beztroski i zabawy. Warto jednak podczas wymarzonego urlopu pamiętać, że jest to także okres, w którym powinniśmy zwracać szczególn�
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów danychWarszawa [
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
Warszawa, 25 stycznia 2018 r. Podczas wyjazdu zimowego warto zadbać o bezpieczeństwo swoich danych osobowych. W jaki sposób można zabezpieczyć się przed niebezpieczeństwami związanymi z kradzieżą i wykorzystaniem naszych da
Warszawa, 07.09.2018 r. Koniec wakacji nadszedł nieubłaganie. Z początkiem września placówki oświatowe przyjęły nowych podopiecznych i uczniów. Rozpoczął się rok szkolny, obfitujący w szereg nowych obowiązków oraz wyzw
Zatrudniając pracowników w swojej firmie, powierzając im sprzęt firmowy, listy klientów i kontrahentów, „know-how” czy karty technologiczne obdarzamy ich sporym zaufaniem. To tylko część wartości, na których utra